Zerdalicekirdegi Kızlar son 19 günümüz kaldı uygulamaya göre. İki gündür adet ağrısı gibi ağrılarım var belimde ve kasıklarımda doğumun habercisi mi sizce sizde durumlar nasıl
Dilara556 Zerdalicekirdegi bende 4 gün kaldı son canım . Muhtemelen sende yalancı sancılardır gerçek sancılar dayanılmaz oluyor . Bele kasıklara vuruyor ama düzenli oluyor 5 dakikada 1 gelirse kasıklarına sancı doğumun habercisi . Sancı kasık ağrısı olurken su ve kan gelirse kesin doğum belirtisi
Yelkovan1 Zerdalicekirdegi benimde son 19 bel ağrısı, adet sancısı gibi kasık ağrısı ve baş ağrısı çekiyorum 3 gündür bugun kontrolüm vardı nst normal çıktı sancı 20 lerdeydi doktor bişey demedi muhtemelen yalancı sancı yaşıyoruz
Yelkovan1 Zerdalicekirdegi anlatılana göre normal doğum sancı belirtisi çok ağır oluyomuş nefes kesen cinsten o yüzden daha var zamanımız 🫠 zaten kendi gelmesin 10 gün sonra sezeryan olucam Allahın izniyle 😂