Selam kızlar 29+4 olduk bugün bebeğim başından beri çok hareketli bir bebek değildi zaten karnımda cok büyümedi kilosu falan gayet iyi ama bu günlerde baya hareketleri azaldı sizce endişelenmeli miyim yoksa normal mi tecrübesiz olduğum için zırt pırt doktorumu rahatsız etmek istemiyorum 🙄