Kizlar bugun kontorlum vardi bebeğin artik doğum pozisyonunda olduğunu soyledi doktorum ve aşırı baskı uyguladığın da soyledi açıklığıma bakti eliyle açıklık yok dedi ama o an bebeğin baskı yaptığını da hisseti 2 haftaya kadar gelebilir dedi bebek açıklık olmadan sadece baskıyla gelebilir mi bu şekilde baskıya devam ederse doğmun kolay olur sancıların bile geç gelebilir dedi