Merhaba ben 20 haftalıkken doğum başladığı sancım geldiği için serklaj oldum. Ameliyat sırasında kese zarar görmüş ve yırtılmış. Doktor hemen gebeliği sonlandırmak istedi ama bebeğim yaşadığı için biz müsade etmedik. Şuan bir hafta oldu hala suyum geliyor ve bebekte iyi durumda. Böyle bir durum yaşayan var mı? Bi umut bi ihtimalim var mı