Merhaba bende 22+0 da rutin kontrolde 20 mm ölcüldü rahim boyum acil ameliyata alındım ameliyattan sonra bir haftalık süreçte antibiyotik ve vajinal antibiyotik tarzı bir ilaç verdi sonrasındaki hafta dikişlerim iyileşmiş enfeksiyonda yoktu şükür gece yatarken vajinal progestan ve haftada bir pruloton iğne oluyorum şuan 25+ ları dolduruyoruz yanlız üç gündür baş ağrısı yaşamaya başladım tansiyon ölçüyom normal başına gelen varmı sağ salim alırız inşalah bebeişlerimizi kucaklarımıza 🥰🥰