Sirkelimon NM_mom bence makina almaya gerek yok süte maya koy battaniyeye sat geceden sabaha tutuyor zaten
Vildannaz07 NM_mom ben Arçelik kullanıyorum , memnunum, soğuk sütle dahi yoğurt yapabiliyorsun, çok çok yaptığım için cam kavanoz ile ılık fırına da koyuyorum. İkisi de gayet pratik
Kararsizmommy Weewell kullanıyorum 4 kavanozlu olanından bir litre sütle çok ideal oluyor. Az kavanozla olunca taze taze yemiş oluyor hemen tekrar yapıyorum ben çok memnunum.