Kızlar tam aradığım bir soru postu çıktı karşıma birşey soracağım sizlere ben 4 sene önce 3 düşük yaptığım için adana Balcalı da genetik tahlil verdim 1 tanesi 1 ay sonra çıktı temizdi diğeri sonra çıkacak dediler ben hamile kalınca umursamadım şimdi ikizlerim den sonra 2.dogumum 2li/3lu test yapmak istemiyorum yaptırdığımız testler kromozomla ilgilidir degilmi risk taşıyan miyiz diye sorun olsaydı çıkardı degilmi