Balbebek012 Mahirin-annesi1 daha güzel isimler var tabi tercih meselesi sen bilirsin 🎈 Alin Lina Elvin Aden Sude Pelin Seren Selin Nur Çok güzel isimler bence
Edafmo Mahirin-annesi1 İkisi arasında seçim yapacaksam Nilay daha güzel ve daha kibar bir isim bence🥰 ben kızıma Ecmel adını koyacağım inşallah bende en güzel isim o, orası ayrı🤭