7 ay önce eşim varikosel ameliyatı oldu daha değerleri tam yükselmemişti bile . Herkese umut olsun diye yazıyorum adetim 3 gün geçti ve test yaptım çift çizgiyi gördüm sonundaaaa🤗 Bugün gittim kan verdim sonucu bekliyorum. Peki gebeysem ben ne yapıcam ? Nasıl bir yol izlicem tekrar mı doktora gidicem ne zaman gidicem doktor bana kan ilacı filan mı yazıcak 😂 ayyy çok garip duygular