Eren_umay2 Merhaba hanımlar 34+1 35 haftayla uyumlu bir gebeliğim var . Bebeğimin kilosu 2.500 sizlerin bebişleriniz kaç kilo acaba 39. Haftada sezaryanım olacak 3 kiloya ulaşır yani demi😌🥰
Helinozan Eren_umay2 bnde 34 haftaliktim 2810grm dedi 36 ya uyumulu dedi 35 haftalik olunaca gittim merakimda acaba kac kilo olmuş dedim muayene etmedi 1 haftada kilosu belli olmaz dedi sezaryen olursun dedi normal olmaz dedi maşallah kilolu dedi özel de muayene yapildi ama dogumj devlete yapacam dedim ozamn devlet sezaryen yapmaz dedi cok kafam karışık asiri korkuyorum 35×4deyim
Buse-ozdmr Eren_umay2 32 de gittiğimde 2300 dü 2 hafta öndendi suan 35 yarın gidicem bakalım nolmuş bizim tombiş😂
aren6161 Eren_umay2 yanı ulaşması lazım cnm ben 32de gttm en son 2100 dü sımdı 35+3persembe gıdıcem bakalım ne olmus
Beybeybi Helinozan kım dedı bunu doktorum nıye boyle sezeryana yonlendırıyolar anlamadım hersey yolundaysa nıye normal dogum yapamasın derkı bır doktor benım oglum 4.380 gram dı ve hıc sezeryan soz konusu bıle olmadı
Eren_umay2 Helinozan Sağlıcakla alın kucağınıza inşallah kolay doğumunuz olsun . Kilosuda maşallah iyiymiş. Sağlıklı olsunda vaktinde gelsin 🥰
Nilsss1907 Geçen hafta çarşamba gittiğimde bana göre 33 haftalık bebeğim ama doktora göre 33+5 yani 5 gün önden gidiyor dedi. Kilosu 2.280gr çıktı. Önceki muayenede de 11 gün önden gidiyor demişti. Doğum yaklaştıkça bebek haftasını yakalıyormuş dediler.
Eren_umay2 Nilsss1907 hep bu aralıkta yani kiloları zaten bişey demedi doktorum ama insan bi merak ediyor az mi diye🥰🤗
Eren_umay2 Zeyno63 Maşallah sağlıcakla kavuşun bebeğinize inşallah benim ikinci sezaryanım olduğu için 39 da alacağını söyledi 39 a kadar 3 kilo olur sanırım
Eren_umay2 Buse-ozdmr Maşallah sağlıcakla kavuşun. 2 hafta sonraya da tekrar gidecez 36 haftalık olmuş olacam bakalım son durumlar nasıl olacak😌
Dilekogur01 35+4 günlüğüz 3011 gram geldik doğuma kadar 3 kiloyu bulursunuz diye düşünüyorum bol su için meyve tüketin ❤️
Eren_umay2 Dilekogur01 meyve yiyorum aslında mandalina elma ayva portakal falan su içemiyorum mide bulantısı yapıyor susadacak besinler yiyorum ancak o şekilde içiyorum
Asli2023 Eren_umay2 ultrason ölçümlerine takılmamak gerek canım gelişimi önemli bebegin.gelisimi güzel ise kilo problem diil
Eren_umay2 Asli2023 Gelişimi güzelmiş hani 1 hafta önden dedi doktorum 39 da alacak sezaryana şuan 34 haftalıgım ama 35 haftalığı mi göz önüne alacak hafta olarak bilmiyorum yani