Tirtir5 benim agrim oldu, yatağa yatamadım.sandalyede uyudum. Dinlenemedim diye de iyilesemedim belki de hızlıca. Bir de benim inanilmaz ödem oldu dogum sonrasi. Bacaklarim 2 katina sisti. Terliklerim olmadi,otel terligi ile hastaneye gittim, ayh simdi dusununce gülüyorum kendime. Şişlik kalacak diye cok korktum ama 2 ayda gecti. Annem vardı bende belki de ona naz yapmışımdır ama 15 güne kadar hiç bebeğin altını degistirmemistim. 10 sene geçti üzerinden, tıp ilerlemistir herhalde diye kendimi avutuyorum. Belki bu kez böyle olmam.daha tecrubeliyim.