Mrve72 bende bugun 36+2 yim 34. Haftadan beri yapiyorlar bana ilk dogumum sezeryandi. Sezeryan yerim cok agriyor ve vajinada bicak kesigi gibi seyler hissediyordum. Bir de doktoruma bebegin cok toplandigini adet agrisi gbi sancilarim oldugunu soylemistim erken dogum belirtisi demisti. Haftada bir ko trole gidiyorum ve her hafta yapiyorlar artik cok sıkıldım. Carsamba gunu tekrar kontrolum var dilerim yapmazlar bu sefer 🙄