Seyma-23 Merhaba anneler aclık kan şekerim sınırın cok altında dedi doktor bunun benim ve bebeğime zararı olur mu
Sinem0135 Seyma-23 benım de öyle hep düşük ama doktora sormayı unuttum bu hafta gidince soracam inşallah. Bazen 45 falan da görüyorum ben