Kizlar geçen hafta acile gittigimde bebeğimin kilosunu 2500 demişti Doktor bugün kontrolum vardi kendi doktorumda 2380 dedi cihazlami alakalı yoksa bebek kilomu veriyor anlamadım herşey iyi dedi çok baskı uyguluyormuş 2 haftaya belki gelebilir dedi ama açıklığım yok birde mantar olmuşum