Kızlar iyi akşamlar 24 hafta 3 gunluk hamileyim. Akşam yemek yerken bebehım karnimda çok toplandı acayip rahatsızlık verdi sonra bacagima belden itibaren ağrı girdi üzerine basamadım o derece. Şimdide bikinimin tam üst tarafı sancilaniyo iğne batar gibi. Bunlar erken doğum belirtisi falan olabilir mi 😦