Blut mrhb ben şuan 38+5 günlüğüm doktorum doğumhaneye yönlendirdi açıklık var mı diye alttan muayene oldum bugün ondan sonra sancım biraz oldu lavaboya gidince akıntıda hafif kanama vardı direk hastaneyi aradım alttan muayene sonrası oluşması normal dediler sadece aşırı sancı ve bebek suyu gelirse direk gelin denildi .