Ecemnurtinel_45 Kızlar Bat 2 şubat 3 4 günden beri karın ve kasıklarıma kramp giriyor ve midem bulanıyor ara ara kendimi bir tuhaf hissediyorum sizce hamilelik var mıdır olan vrmı böyle ?
aaslim Ecemnurtinel_45 ben de ilk kasıklarıma kramplar girdiğinde tahmin etmiştim, adetin gecikirse test yap bence
Hnd3535 Ecemnurtinel_45 şuan sanki yumurtlama zamanın gibi adetine daha cok varmış bu kadar çok varken ancak gebelik oluşur
aaslim Ecemnurtinel_45 o kadar erken mide bulantısı oluyor mu bilmiyorum, erken gebelik testleri bebek 1-2 haftalıkken göründüğünü söylüyorlar
Smyye0303 Ecemnurtinel_45 canimm daha çok varmış sen adetini bekle ve ilişkiye gir bu günler hep yumurtlama zamanı
minikmucizeemaak Ecemnurtinel_45 Aşkım kesinlikle çok erken test için de gebelik oluşumu içinde 2 şubata daha 17 gün var muhtemelen yumurtlama zamanı bile aşağı yukarı gelmemiştir seni yanıltmak istemem istersen yap ama çok çok erken kesinlikle negatif görürsen boşuna ümidini kaybetme
Hnd3535 Ecemnurtinel_45 16.gün yani bugun olsa bile çıkmaz boşuna teste para harcamayın bnce adete 5-6 gün kala test yaparsanız ancak çıkar