Firstt Doktorum 1 Mart’da sezeryana alıcak 37. Haftada ama biz bu tarihler arasında kaldık. Sizce hangisi??
Edafmo Firstt benimde tahmini doğumum 03.03.23 dua ediyorum tam o güne de k gelsin diye 🤭 tahmini aynı haftalardayız acaba sezeryan sebebinizi öğrenebilir miyim biz henüz doktorumla konuşmadık da doğum şeklini
Firstt Edafmo benim ikinci gebeliğim. İlk bebeğim erken doğum olduğu için sezeryanla doğmuştu. O yüzden bu gebeliğim de de risk var bende o tarihe kadar dursun diye dua ediyorum 😀 inşallah sağlıcakla alırsınız bebeğinizi kucağınıza 🥰