Merhabalar,
6+4 haftadayım dün biraz ayakta kaldım lavobaya gittiğimde lekelenmem olduğunu gördüm biraz dinlendim belki geçer diye bir daha olunca acile gittim doktor alttan muayene etti herhangi bi kanama olmadığını söyledi bebekte kalp atışıda iyi durumda sorun yokmuş. Fakat hala lekelenmem var. Doktor hiç bişey vermedi. Eğer kırmızı şekilde kanama olursa gel. Bolca dinlen ve su iç dedi. Sizce neden bu şekilde oluyor. Bu arada adet günüm bugün normalde bundan mı kaynaklanıyor. Bilmiyorum geçen ay böyle bir sorun yaşamamıştım. İlk gebeliğimde de yaşamadım. İlk defa başıma böyle bişey geliyor. 1 düşüğümde olduğu için daha önce korkuyorum açıkçası başına böyle bişey gelen arkadaşlar yardımcı olabilir mi?