Merhaba kızlar normal de 9 ocakta olacak olan doğumum 3 ocakta başlayan sancımla ve benim o gece sancıyi çekip sabah gitmemle 4 ocakta oldu kızım 16 aylık araları çok yakın olduğu için açıkçası çok korkarak gittim hatta ağlayarak gittim ama hiç korktuğum gibi olmadı aksine ilk dogumumda rahattı ama bu çok çok rahat oldu ameliyat yerimle ilgili kalkmamla ilgili hiç bir sorun yaşamadım sadece 2 gün beni rahatsız eden adet sancisi gibi sağ bacak ağrısı yaşadım merak ettiğiniz sorular varsa cevaplamak isterim 😇