cansu15 2 gün önce koru hastanesinde doğum yaptım çok memnun kaldım. Daha öncesinde bi prof kliniğine gidiyordum 29. Haftamda koru hastanesi duygu Altan’a geçtim doktorumdan hastanemden hemşirelerden ebelerden kısacası herkesten çok memnun kaldım oda konusunda çok rahattım gayet genişti biz doğum yaptığım gün 8 kişiydik odada ayrı olarak misafirlerim de geldi gitti gayet sığdık. Ben sezaryen oldum sezaryen öncesi sonrası takibi çok iyiydi ben de normalde devlet hastanesinde çalışan bir ebe olarak söylüyorum bunu ekip profesyoneldi bir daha doğumum olsa seçimim koru hastanesi olur