Likayolcusu anladım teşekkür ederim. Açıkcası ben doğum sırasında eşim yanımda olsun istiyorum ama bazı özellerde bile kabul edilmiyor. Mesela Medipol ile görüştüm, mahremiyet dolayısıyla almıyoruz dediler. Kime neye mahremiyet anlamadım. Devlet de alınıyor başlığını görünce sormak istedim, teşekkür ederim tekrardan.