Aslaninannesi01 Tgbclk toplam sayısı çok iyi ileri hareketli düşük %32 olması istenir morfoloji de düşük a+b ye bakarak sıkıntı yok diyebilirler ama mutlaka iyi bir urologa gidin eşiminde sonuçları buna yakındı üniversite hastanesi sıkıntı yok dedi tüp bebek merkezi direk rapor çıkardı aradaki farkı düşünün
2MinnakAnnesii Tgbclk Canım gevmis olsun sperm sayısı iyi ama morfoloji düsük muhakkak üroloji görsun.esiminde tek sıkıntı morfolojiydi dr sorun yok dedi ama urologa gittiginde varikosel çıktı.
Tgbclk Aslaninannesi01 başka tüp bebek merkezi doktoru az daha bekleyin dedi bahçeci tüp bebek merkezi hemen tüp bebek dedi kime inanacağımızı şaşırdık
Aslaninannesi01 Kivircikkuala sizin Ekim ayında yapılan çok güzel Kasım ayında düşüş olmuş bana kalırsa tekrar test verin çünkü hastalık,perhiz süresi,stres,sigara alkol kullanımı da etki ediyor ikinci test verdiğinizde etkileyen birşey olabilir
Aslaninannesi01 Tgbclk uzun zamandır bekliyorsanız bnce kendinizi yipratmayin ben 3.5 yıl bekledim çok pişmanım hem maddi hem manevi kaybım çok oldu ilk denemede gebe kaldım 17 aylık bebeğim var şimdide ikinciyi düşünüyorum Rabb’im nasıp ederse
Kivircikkuala Aslaninannesi01 stres vardı çünkü ekimde ilk testten sonra doktor tekrar test istedi benim rahim filminde sıkıntı çıktı tüpler tıkalı çıktı 0 dan başladık herşeye eşiminde testler karışmış hastanede ilk baş baya düşük çıktı şaşırdık onun olmadığına emindim çünkü belirli aralıklarla test veriyoruz . Genel anlamda iyi ama karışıklık olması onu strese soktu kasım da da iş yeriyle alakalı stresi vardı ve kafası doluydu ekimde iki test vermişti hangisi doğru acaba diye düşünceliydi benim şüphem yoktu onun olmadığına emindim çünkü .. Kasımda ondan etkilenmiş olabilir bence diye düşünüyorum.
Aslaninannesi01 Tgbclk tedaviye başlayıp pozitif sonuç alma sürem sadece 23 gün giden 3.5 yılıma acıyorum
Tgbclk Aslaninannesi01 Allah bağışlasın.. bizimde 1 buçuk sene oldu 2. Senemizde başlayalım olmazsa eğer tüp bebeğe hakkımızda hayırlısı.. yaş 23 eşimin 25 oda bizi biraz durduruyor
Tgbclk Aslaninannesi01 o yaşanılan stres üzüntü çok kötü her ay beklemek olmayınca üzülmek.. şuanda yaşıyorum birebir
Aslaninannesi01 Tgbclk amin Rabbim sizede nasip etsin evet yaşınız gencms amh bakıldı mi değeriniz kaç
Aslaninannesi01 Tgbclk çok çok zor yaşamayan bilemez sürekli hamile miyim diye merak etmek belirti aramak sayısız test yapmak ama şuan diyorum ki Rabbim gerçekten hayrlı zamanda hayrlı evlat nasip etsin bekletiyorsa vardır sebebi ben tedavi oldum test günüm bile öyle umutszdum ki kan verip geldim yatağa grdim eşimle bile konuşmadım pozitif sonuç olduğunu duyunca insan yaşadığı herşeyi unutuyor Rabbim aratmasın
Tgbclk Aslaninannesi01 yok ona hiç baktırmadım ama rahim filmi çekildim geçen ay diğer hormon testleri hepsi yapıldı bir sıkıntı yok dediler sende
Tgbclk Aslaninannesi01 öyle bşr haber alsam omzumdaki bütün yükler hafifleyecek sanki dünyam değişecek gibi hissediyorum. Bazen şu hiç acaba çocuğumuz olmayacak mı düşüncesi geliyor saatlerce ağlıyorum durduramıyorum . Hergece rüyamda kendimi gebe olarak görüyorum. Yaşadığım stres üzüntü çok başka Rabbim kimseyi böyle zor bir sınavla sınamasın 😔
Aslaninannesi01 Tgbclk amin amin yipratmayın kendinizi Rabbim isteyen herkese hayırlı evlat nasıp etsin
Tgbclk 2MinnakAnnesii göründü evet ama varikosel falan demedi vitamin falan verdi üroloji doktorları hiç önemsemiyor bekleyin diyorlar başka birşey demiyorlar
Aslaninannesi01 Kivircikkuala dediğim gibi testi tekrarlayın çünkü birle ikinci arasında ciddi fark var
2MinnakAnnesii Tgbclk Anladım cok gecmis olsun bizede vitamin vermislerde cogu kiside ise yariyormus bizde işe yaramadı.Bende bu dönemlerden gectim 2.5 sene sonunda aşilamayla hamile kalmistim.Rabbim bu donemleri sabırla atlatmanı nasip etsin en yakın zamanda seni müjdesiyle sevindirsin insallah🤲
Tgbclk 2MinnakAnnesii amin inşallah teşekkür ederim tek temennim o Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏
Kivircikkuala Aslaninannesi01 test tekrarlandı İşte kuzum kasım da yeniden verdik doktor gerek duymadı sonuçlarınız iyi dedi sadece ileri harekette biraz düşüklük çıktı normale göre bende strese bağlıyorum ya