Hayalvemasal00 Netten baktim bas asagi pozisyonuna gecmistir diyor. Doguma kadar degistirmesin pozisyonunu kizlar ya? Ben normal dogum istiyorum da. Sizinkiler ne durumda nasil durmuslar dr ne diyor 🙄😊🙈
CansuOztomurcuk Hayalvemasal00 29. Haftamda baş aşağıydı minik oğlum. 31+5iz şu an. Bir sonraki randevu 12 Kasımda daha çok var. Umarım dönmez de öyle kalır. 🙏🏼🤗
ArzuGl 32 de baş aşağı döndü benimki de ama bu iyi birşey. Zaten öyle döndü hemen kanalda diye birşey yok yukarıda duruyor, biz 37yiz daha kanala girmedi arada bi vuruyor sadece
Selmayakup 33.haftadayım 2 gün önce doktora gittim normal doğum pozisyonunda dedi inşallah değişmez bende normal doğum istiyorum ..
Agg0207 29. Haftadaykrn baş aşagı duruyordu tabi donmediyse şimdi 32. Haftanın sonundayız bakalım merak ediyorum haftaya randevum var