Merhaba kızlar şuan 20+5 gebeyim bu sabah tetenoz aşısı yaptırdım eve geldikten sonra bir kaç kişi bu sene toplamışlar o aşıları düşüğe sebep oluyor bide bebeğe zarar veriyor falan dediler ayrıca aşı yapan hemşire de bebeğimin kalp atışları için zayıf normalde 160 olmasi gerekiyor ama seninki 110 dedi sonra biraz uğraştı bastırdı 130 oldu çok merak ediyorum şuan lütfen bana yardımcı olur musunuz acaba diyorum sağlık ocağının cihazından da olabilir mi diye?😔