Aaaysee 10 gun once doktoruma gitmistim ama uyuyordu goruntu vermiyor alabilmek icin ugrasti geçende aynı şey oldu korktum gece acile gittik sadece kalp atışını duydum görüntü göstermedi acil 25 den sonra net hissedersin demisti acile gittigimiz doktor . Kendi doktorum sabirli ol senin oglan tembel biraz demisti . Yarin detaylı utrasyonumuz var o zaman göreceğiz inşallah.