Beyhan_30 İki gündür iştahım çok kesildi aciktigimi bile hissetmiyorum neden böyle oldu anlayamadım 30haftaligim
Nutelllaa Beyhan_30 bende 31 im resmen akşama kadar aç duruyorum midem almıyor hicbiseyi .iki lokma yiyorum midem bulanıyor almıyor 😬
MaviDeranHazal Beyhan_30 bende de oldu bi ara mecburiyetten yiyordum bu sefer de şişiyordum kıpırdasam çıkarıcam. Ardından bulantılar ve kusma da oldu. Doktor reflüm ve gastritim olduğunu da bildiği için prilam ve rennie duo yazdı.. iştahsızlık da dönem dönem olabilirmiş demişti
Nuraysss Beyhan_30 bana da olmuştu mide yeri küçüldü die yorumladım kendimce 😅 bebişte zayıf olunca biz bulantı ilaçlarını kullandk devamlı, yanma olunca da gasvin içtim o şeklde yemeye devam edebildm canm
Quenn1 Beyhan_30 bende de öyle oldu sonra 35. Hafta gibi bir iştahım arttı şimdi gece bile yiyesim geliyor
Beyhan_30 Nutelllaa bebeklerimizkilo almazsa ben ondan korkuyorum neden böyle oldukki hiç doktorunuzla gorutunuzmu benim haftaya muaynem
Deniz3440 Bendede aynısı hatta bu sabah zorla yedim midem bulandı😩bu haftalarda normal galiba ..31 haftalık son iki üç gündür hiç açlık hissetmiyorum😏
Nutelllaa Beyhan_30 yok konuşmadım bebiş alıyor ama kilo bundan sonrasını bilemem de .benimde haftaya kontrol sorucam bu sefer
Beyhan_30 Nursl7 doktorlarda bı acayip oldu anlayamadım yada biz fazla panigiz benim.birde ikinci oğlum yinede arasında 10sene var birde ben ppanik atak hastasıyım erken doğum tehlikem var ilaç kullanıyorum 1aydir inşallah vakitlice kuzgaimiza aliriz