Sibelemreemre Kızlar gün içinde bisey yok ama sabah uyanınca baş ağrım çok fazla var öğleden sonra filan geciyo neredeyse 2 haftadır bu şekilde sizdede oluyormu neden oluyo acaba
Minibebe Sibelemreemre 32+2 haftalık benimde uyanınca basim ağrıyor ama gece uyuyup uykumu alamıyorum ondan galiba
2pati1baby Sibelemreemre geç saatte yemek yemememiz lazım ben bunu anladım 🤔sabah kalkınca çok baş ağrısı oluyor
Busradnrcn 27+6 haftalığım dün akşamdan beri geçmeyen bir baş ağrım var parolda içtim ama geçmiyor 🤦♀️
Sibelemreemre 2pati1baby ama çay içiliyor meyve yeniyo bilmiyom ya böyle devam ederse doktora gidicem