momlife317 benimde bir kızım var çarşamba 15+1 oluyorum gideceğim yani sende 15 te öğrenemedin öyle mi 🥺 herkes 12 de öğreniyor bizdeki şansa bak kızımı da 16+6 da öğrenmiştim….. at bi bakayım canım nuba göre yorum benimkisi kesin değil tabi ki inşallah gönlünden geçen olsun sağlıkla 🙏