Gerçekten tuhaf insanlarsınız. Sağlıkçıyım ben de eğitim aldım boş konuşan insanlardan asla olmadım çok şükür. Kimseyi de yalncılıkla suçlamadım. Sadece fikrimi belirttim. Buraya bişey yazıp istediğiniz cevabı alamayınca çemkiren sizsiniz kusura bakmayın. Hadi tekrar geçmiş olsun.