Benim baya süprizli oldu… 3 aya yakın kusma ve karın ağrısı şikayetiyle her akşam acildeydim. Birşeyin yok diyip gönderiyorlardi. Yavaş yavaş iştahimi tamamen kaybedip ağrılardan ayakta duramayacak hale geldim. Artık ne yesem kusuyordum 40 kiloya kadar düştüm acilde hamilelik testi yaptırdım negatif cikti üstelik. Gitmediğim hastane kalmadı ama hepsinden aldığım yanıt hiçbirseyin yok oldu. Artik psikolojim tamamen bozulmuştu. Ağrılarımın tamamen psikolojik olduğuna inandirmişti doktorlar. Derken 3gün sonra evde test yapmaya karar verdim. Ve yaptığım 3 testtinde pozitif olduğunu görürüm tabi doktorlar psikolojimi o kadar bozduki zor ikna oldum hamile olduğuma. Neyse o mutlulukla kadin doğuma giderim koşa koşa.. Doktorumun dedikleri hala kulağımda.. evet hamilesin ama karnında 25cm civari tüm karnını kaplayan bir tümör var ve acil bebeği aldırıp ameliyat olman lazım diyerek başladı serüvenimiz bebeğimle… Tüm acılar tüm ağrılar geride kaldı.. şimdi 37. Haftadayım 10 gün sonra hayatımı kurtarmak için dünyaya gönderilen bebeğimi insallah kucaklayacağım.. O benden hiç vazgeçmedi birbirimize sımsıkı sarılıp bugüne geldik kızımla. Dualarınızı eksik etmeyin bizden..