ArzuGl canım ben ikili taramayı kaçırmıştım bana dörtlü tarama yapılmıştı ve gayet iyi çıkmıştı hicbir risk yoktu. Şimdi baktığındada organlarında bisey görmüyorum o hafif kireçlenme hariç dedi oda kalpte değil kalp yanında bir kireçlenme yinede bakilsin ayrıntılı dedi ama işte gebelik hassas dönem insan korkuyor her ne olursa olsun