Merhaba Tunceli’de yaşıyorum, kontrollere buraya gidiyorum. 39+6 haftalık gebeyim. Normal doğum yapabileceğimi düşünmüyorum. Bebeğim iri, normal doğuma yönlendiriyorlar. Elazığ’a Bu hafta gitsem sezaryene alırlar mı beni? Önerebileceğiniz doktor var mı? Birde doğum ücretleri hakkında bilgi alabilir miyim?