Elizzzs 12den sonra bişey yemedim sabah 9 buçuk gibi gittim önce kan alındı sonra içeceği içtim 1 saat sonra kan alındı tekrar 12 buçukta işim bitmişti 50 yapılmasına rağmen hemşire özellikle açsın dimi diye sordu sanırım aç olunması gerekiyor içecekte kötü değil çilekli gazoz gibi sabahtan beri aç susuz olunca bana iyi bile geldi içmek 😅😅