Alyaa18 Ayaklarimda ödem var özellikle bi tanesi daha cok şiş patlicak gibi sanki bi çözümü varmidir daha 30 haftadayim dahada siserse diye korkuyorum
2pati1baby Alyaa18 aynı haftayız bende karpal tünelde çıktı 😅 ayaklarını sıcak suya sok 10 dak filan çokta sıcak olmasın ılığa yakın sonrada soğuk suya sokup beklet biraz ; havaya dik aşşağı çok sarkıtma
Fadimegll321 Alyaa18 biz 27 haftalığız bende de olmaya başladı sağ ayağım daha şiş fazla haraket etmeden oturunca :)
Seyma_122 2pati1baby ben 30 haftalık hamileyim şişlik yok ama ayaklarımda aşırı derece de uyuşma var acaba bu da ödemden mi