Kızlar daha 2 hafta önce ağır grip olmuştum hatta boğmacaydı zatürremsi bişey antibiyotik ile atlatmıştım. Şimdi de boğazlarım iptal dün hafiften diş etlerim sızlıyordu ve hastalanmadan hep öyle olurum sabah kalktım boğazlar iptal. Antibiyotiksiz atlatanınız var mı ? Sürekli ilaç kullanmak istemiyorum ama nasıl geçecek bu şekilde de? Ada çayı aklıma geldi ama hamilelikte olmazmış…