cagrIrmakEsra40 36. Haftamda akıntım fazlaca geldi ben suyum geliyor sandım hastaneye gittim. Normalde takibimi hayal bey yapıyordu başından beri ama o gün rahatsız olduğu ve tek doktor Aylin hn kaldığı için ona yönlendirdiler. Ultrasonda şöyle bir baktı yarım ağız birşeyler söyledi suyu iyi herşeyi normal falan ama enfeksiyon olabilir bebeği almak zorunda kalabilirim tarzında felaket senaryoları yazıp yatış verdi suyumu takip etmek için ok dedim yattım. Kontrol altında tuttular güya ama resmen sezeryana hazırladılar beni ve gelenin suyum olduğunu söylediler( bir ped koyup ordan baktılar)kendi doktorumla devamlı yazışıyorum bu arada o önemli birşey olmadığını düşündüğünü sakin olmamı üzülmememi ve istersem sabah çıkıp dışarıdan bir doktora daha görünmemi söyledi. Sabah Aylin hn gelip paldır küldür bebeği almamız gerektiğini söyledi zaten herşeyi hazırlamıştı hiç bilgi vermeden. Çok üzüldüm ağladım ve istemediğimi söyleyip kağıt imzalayıp çıktım. Doktorumun dediği gibi hastaneden bağımsız bir doktora gittim muayene etti ve herşeyi normal buldu alttan muayene etti ve gelenin suyum Olmadığını söyledi yinede enfeksiyon ihtimaline karşı antibiyotik verdi ve kendimi takip etmemi söyledi. Sonuç olarak Aylin hanımın 36.haftada sezeryanla alması gereken bebeği hayal bey 41. Haftamda normal doğumla sağlıklı bir şekilde doğurttu. Yani tam bir ticaret kafası bir gecelik hastane faturasını kakaladı bir de bebeği alsaydı ohhhh mis😂 kusura bakma uzun oldu ama çok kızgınım o kadına hala çok üzülmüştüm zamanında