6381 Sancılardan okadar korkuyorum kı ve esım yanımda olamayabılır , annemle zaten görusmuyrm ortalıgı yıkmaktan korkuyrm 😁 acıya dayanıklı bır bunyem yok ama normal dogurmak istiyorum nasıl olacak bakalım. Siz sagsalim kavusmussunuz hayırlı ömürlü olsun🌸 darısı bızım basımıza