Mlke987 Herkese merhaba kahverengi lekelenmemem dolayı doktorum progestan verdi geçmeyince günde iki taneye çıkardı ama aşırı baş dönmesi yapıyor gözüm kararıyor resmen vajinal yolla kullanırsan daha az yan etkisi olur dedi bugün sorunca. Ama korktum biraz kapsül hapı vajinal yolla kullanan oldu mu aranızda
Mommyyyyyyy Mlke987 ben hep kullanıyorum, tüp bebek yaptırdık ve günde 3 kez vajinadan kullanıyorum. Korkmayın. Herhangi bir yan etkisini görmedim
Babylovebaby Mlke987 vajinal yolla daha iyi ve gerçekten etkili bir ilaç bir zararida yok hormon ilacı bende ilk defa kullandım 18.haftamda basladm günde iki kere 34.haftaya kadar kullandm içiniz rahat olsun😊
Yesim52 Mlke987 ben doğumu geciktirsin diye kullanıyorum günde 2 kere vajinal fitil şekilde doktorum öyle vermişti.siz de doktora yan etkilerden bahsedip sorabilirsiniz..
kubra3398 Ben 3 ay boyunca vajina fitili olarak kullandım hiç bir yan etki yapmadı o şekilde. Gece yatmadan önce 2 tane fitili parmağımla içeri itiyordum 15 dk sırt üstü yatıyordum bir sıkıntı yaşamadım.
Mlke987 kubra3398 fitil mi dedim doktora hayır elindeki hapı kullan dedi ilk defa olacağı için biraz tecrübesizim o yüzden korktum
mylittle_pumpkin Ben de 14+4 haftalık hamileyim kahverengimsi lekelenmem olmuştu doktor progestan 200 mg’lık kapsülü vajinal yoldan fitil şeklinde kullanacaksın dedi yaklaşık 1 buçuk aydır kullanıyorum lekelenmeyi,düşüğü ve rahim ağzı kısalmasını önlüyor
Mlke987 mylittle_pumpkin bende kahverengi lekelenmeden dolayı başladım ama ağızdan dedi baş dönmem çok olunca vajinal yolla kullan o zaman daha az yan etkisi olur dedi doktorum bugün
mylittle_pumpkin Mlke987 Doktorum bana 100 mg olanlar ağızdan alınıyor, 200 mg olanlar vajinal yoldan alınıyor çünkü ağızdan alınırsa yan etkisi çok çok fazla olur dedi. Ayrıca vajinal yoldan almak daha etkili diye de söyledi
Sinem0135 Mlke987 vanım ben vajinal kullanıyorım gittiğim doktorların hepsi bana vajinal dedi ağzından söylemediler . Vajinal daha etkili oluyormuş
Sinem0135 Mlke987 evet benim ilk sarı ile kahve arasında lekelenmem vardı doktorum önlem amaçlı verdi . Daha sonra benim aktif kanamam oldu . Ona takviye başla ilaçlar ve iğneler de kullanıyorım . Şuan çok şükğr lekeye döndü . Rabbim bebeklerimizi korusun 🤲🏻❤️
alicej61 Mlke987 ben de kahve leke geliyordu,ağız yolu ile kullan demişti lekemi kesmedi. Dün böyle kırmızı parça gibi gelince çok korktum doktora gittim hemen her şey yolunda idi hatta kese büyümüştü bu sefer vajinal devam et dedi dün gece vajinadan atıp uyudum bu sabahta yeni attım lekelenmem gitmis simdilik
Hlmylmz_69 Mlke987 canım progestanın herhalini yaşadım içince uyku yapıyor kafa birmilyon Hemde etkisi az 200 lük olanı alttan koy düşük riskin azalır içince benim kanama devam etti ben asla yapamam falan dedim alttan ama ooo doğumda perine masajına kadar gittim 😂😂😂😂
Mlke987 Hlmylmz_69 valla bende üç gündür ağızdan akıyorum ama benimde lekelenmem devam bugün akşam alttan denicem umarım başarabilirim 🙏🏻
Mlke987 Sinem0135 amin inşallah sağlıkla kucağımıza almak nasip olur tek isteğim bu her zorluğa katlanmaya razıyız sonu yeter ki güzel olsun 🙏🏻