Mel1sa Merhaba herkeze haziran gibi gebelik düşünüyorum ama ara ara okuyorum çoğu kişi 4.5.6 ay sonra hamile kalıyor buda tabi beni tedirgin ediyor kızlar napsam bilmiyorum
minnosbirkiz Mel1sa keşke düşündüğümüz ay hamile kalabilsek 😁 nasip kısmet işi bunlar, çocuğu olanlar bile 2.yi düşünürken yıllarca uğraşabiliyorlar
momyy__ Mel1sa canım bende 6 ay önce doğum yaptım bilerek korunmadim çünkü oğlum hiçbir problemimiz olmamasına rağmen 3yil sonra oldu ikinci de geç olur diyerek korunmadik ve şu an oğlum 6 aylık ben 6 haftalık hamileyim demem o ki herşey kısmet
minnosbirkiz Mel1sa dua edip beklemekten başka çare yok, Allahım herkese hayırlı hamilelikler, hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah 🤲🏻
Pinar0808 Canım bende kpss ye hazırlandığım için o süreçte bebek istemedim korunduk sınavdan sonra olur dedik sınav geçti 3 ay oldu hala gebe kalamadım.keşke öncesinden korunmasaymışım diye düşünüyorum.tabi kişiden kişiye değişir elbette 😀