Kızlar 27.haftamdayım, 28 de randevum var ve doktorum benden şeker yükleme testi isteyecektir.
Çok fazla kilo almadım ama kiloluyum yani hamile kalmadan önce kilom vardı. Şeker hastalığım yoktu ama insülin direncim vardı. Bazıları o testi yaptırmayı hiç önermiyorlar, bazılarında erken doğuma sebep olmuş. Bende aslında istemiyorum yaptırmak, acaba başka yolu yokmudur bunu anlamanın illa o test mi şart yani. Bazen belirtli vermiyormuş o yüzden yapılması lazım diyorlar. Siz yaptırdınız mı nasıl sonuçlar aldınız?