Lale30 Kizlar sizce hamile miyim? Reglime 5gün kala test yaptim.Böyle cikti.Umutlanmak istemiyorum.Fotografta az silik gozukuyor ama biraz daha koyu
Laliinnvanilya Lale30 maşallah çok güzel parlıyor hayırlı olsun canım git kan ver bi kaç seferde doğrulaa😍
Elfida0606 Hayırlı olsun canım gözün aydın 🥰 Allah’ım inşallah banada nasip eder böyle sizlerle paylaşmayı 🙈
mylittle_pumpkin Ay hayırlı olsun hamilesiniz🤩 Benim de aynen böyle çıkmıştı adetim 3 gün gecikmişti, gidip kan verdim beta hCG 94,1′di 🥰
Lale30 mylittle_pumpkin Insallah hamileyimdir😭🤲🏻 Cok tesekkur ederim😍Peki regl gecikmesini beklemem mi lazim?kan testi vermek icin? 5gun var daha
Lale30 😍😍😍😍😍😍Yaaaa.Bekleyen herkese nasip olsun inshallah 🤲🏻 Saglikli guzel bebishler❤️ Hepinize cok tesekkur ederim. Kan analizini de yazarim artik.Demek ki,bosh verince oluyo😿🥰😇Allahim her kese bu duygulari yashatsin🤲🏻 Amin🌝
Kivircikkuala Lale30 aminn canımmm çok mutlu oldum senin adına Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🥰
Lale30 mnclk Canim doktora daha gitmedim.Ilk sizinle paylastim.Reglime daha 5gun var diye umutlanmak istemedim.4ay onde 6 haftalikken vakuumlu kurtaj olmak mecburiyyetinde kaldim😞 Insallah bu kez sorunsuz gecer
Lale30 Kivircikkuala Amin canim😍🤲🏻 Insallah hamileyimdir ve bir terslik olmaz bu kez..Herkese nasip olsun.En esasi saglikli