-Bal123- selbihan benim ikinci hamileliğim oğlumda risk çıkmıştı e nabizda da ikili test riskleri yazıyordu kırmızıyla şimdi yine hamileyim bu sefer ikili testte sıkıntı olmadığı için normal değer yazıyo canim
-Bal123- selbihan Hatta şöyle gosteriyim ama bence hiçbir gerçeklik yok oğlum 20 aylık maşallah hicbirseyi yok
-Bal123- selbihan Düşük risk çıktı ama eğer sıvı aldırmak istiyorum hastaysa çocuğu aldiricam diyorsan dedi bende tabikide hayır dedim çok şükür oğlum doğdu ve gayet sağlıklı şimdi ikinci gebeligimde de risk cikmadi