minnosbirkiz Muhammedarasannesi benim bundan daha silikti ilk öğrendiğimde, flashla zor görmüştüm gölge gibiydi ama vardı yani emindim, sizde testinizi tekrarlayın 1-2 gün içinde, dayanamam dersenizde en garantisi kan testi vermek 😇
ArvenMom Muhammedarasannesi 15 20 dk sonrası baz alınmıyo ilk 5 veya 10 dk önemseniyo canım kan testi ver en net sonuç o
Meryeminannesi20 Muhammedarasannesi canım forumda çok aktifsin görüyorum seni sürekli paylaşım yapıp için içini kemirene kadar kan verme imkanın varsa git özele yada acile bı saat sonra sana gerçekleri söyler HCG sonucun kendini
arirangg Muhammedarasannesi 5’ten küçük ama kaç acaba. Keşke net sonucu yazsalardı. Senin testndeki ikinci çizgi anında çıktı mı canım
Alis-sss Muhammedarasannesi bende ilk 4.4 le öğrendim evde yaptığım testte sizinkinden daha silikti umudunuzu kesmeyin iki gün daha bekleyin tekrar baktırın derim ben Evde yaptığım testlerin sayısı yok hiçbiri silik kuruma dahil çıkmazdı sizin hiç çıkarmaydı
arirangg Muhammedarasannesi Canım şimdi umutlandırmak istemem ama ben ilk hamileliğimi 3 ile öğrenmiştim. 0.1 de olabilir senin sonucun 4 de olabilir. Ama ikisi arasında fark var. Tam kaç olduğunu da yazmamışlar maalesef. Sana tavsiyem kendini şartlama. Hamile değilmişsin gibi düşün ama adet olmazsan birkaç gün sonra yine kan ver.
Muhammedarasannesi arirangg boşverdim artık umudum da yok hayırlısı bu herkes hamıle olacak dıye bır sey yok bu dünya da da ımtıhanım bu
1ciftyesilgoz Çok yoruyorsun kendini bu kadar sık test yaparak. Pozitif olduğunda idrarı damlattığında saniyeler içinde en geç 2 3 dk içinde zaten beliriyor çizgiler . 15 dk lık sonuç doğru değildir .
Kivircikkuala Muhammedarasannesi böyle düşünme kuzum hiç olmayanlar napsın şükür et tatmışsın bu duyguyu bizler ne yapalım