hamilegunlugum Merhaba aranızda kaynarca cihan tıp merkezine giden varmı muayene ücreti ne kadar acaba cüneyt uzun nasıl bir doktor memnunmusunuz ?
Herzamanask4 hamilegunlugum bende Cüneyt beye gidiyorum en 2 hafta önce gittim sigortalı 280 sigortasız 330 dediler canım ben medipolede gidiyordum 475 yapmışlar diğer yerlere göre bence uygun ama randevusuz gitme çok beklersin Cüneyt bey için sıra çok oluyor
Elvancn hamilegunlugum bende Kaynarca otuyorum pendikte kurtkoyde lokman hekim gidiyorum ama Cihan tıp merkezi bizim eve çok yakın iğnemi vurdurmaya gidiyorum oraya sormuştum 230 demişlerdi tabi zam gelmediyse