Merhabalar, deneyimli annelerim sizden fikir istiyorum. Bebeğim nasipse Martta doğacak ve Urfada yaşıyorum yani çok soğuk bi yer değil. Martta doğam bebeği uyuturken uyku tulumu kullanmalı mıyım yoksa kundak mı yapmalıyım? Lcw’deki tulumlardan almayı düşünmüştüm