Kızlar şimdi Dr geldim 36+3 nst bağladı 2 cm açılma varmış şimdiye kadar herşey yolunda görünüyordu takipli Dr randevu yoktu başka Dr geldim. Bebeğin sol böbreği işlem görmüyor bitmiş dedi çok kötüyüm başına böyle bişey gelen varmı nasıl yol izlediniz sağlıklı doğdumu