Umutlu2272 Kızlar ben 17.haftama yeni girdim.gögsümün sağ tarafında ortaya doğru bir batma oluyor rahatsız ediyor beni. Acaba ne olabilir diye düşündüm bir sıkıntı yoktur inşallah.böyle yatarken batıyo ve hareket halinde oluyor. Normal bişey mi bu. Tecrübeli bir arkadaşımız varsa bana yardımcı olabilir mi
parasetamoll Umutlu2272 25 mi 27 den beri bende de oluyor valla çözümü yok sebebi de bebeğin diyaframa baskı yapması sizde erken başlamış
parasetamoll Umutlu2272 dedim ya bana bebek büyüdü diyaframa baskı yapıyor ondan benim aynı noktadan sırtımda ağrıyor sanki kaburgamda bi yer kırık ve sızlıyor dayanılmaz. Bebek büyüyor diye denildi. :)
Umutlu2272 parasetamoll benimde sırt ağrılarım çok oluyor😔 vallahi şuana kadar bütün belirtileri yaşadım ve yaşamaya da devam ediyorum maşallah kızım daha gelmeden annesini yormaya başladı ☺️ İnşallah Doğum kolay olur🙏
Umutlu2272 parasetamoll parasetamoll şükür ediyorum tabi rabbim inşallah yardım eder🙏 Olmayanlarada nasip etsin inşallah🙏
parasetamoll Umutlu2272 daha başındasınız şükredin ileride neler neler olacak allah hayırlı doğumlar nasip etsin❣️