Neslicikk Kızlar gece idrar testi verdim yassı epitel hastane değeri 0-4 bnm 7 çıkmış enfeksiyon demek bu kadardan bişi olurmu sizce bgn doktora gidemicem böyle olan varmıydı genelikte risklimi
2022bebeki Neslicikk Tek başına çok bir sey anlam ifade etmiyor hem yüksek de değil çok. Lökositiniz daha önemli o kaçtı?
Neslicikk Sinem0135 sölemesi ayıp cnm 5 ci haftadayım gebeliğimin idrar rengimde koyulaşma koku ve hafif yanma var ondan idrar testi yaptırdım
Sinem0135 Neslicikk caım enfeksiyon çok fazl oluyor gebeler de bol bol su iç özel bölgeni de çok fazla sabun ve benzeri şeylerle yıkama . İnşallah hemen geçer ama 3 litre su içmeye çalış