1prensannesi_ bende hep erkek hissediyordum ama istediğim kızdı, şükür kızım olcak detaylıda belli oldu doktor her gittiğimde %100 kız diyor ama bazen bi his oluyo sanki doğumda erkek çıkacakmış gibi 🤭😂😂😂 yani içim şöyle %100 rahat değil nedense elim hep uniseks kıyafetlere gidiyor pempiş şeylere hiç heves etmiyorum sadece 2 mi 3 mü tulum var pembişli gerisi hep ya beyaz ya kahve tonu hani erkek olsada giyse sırıtmayacak kıyafetler tabi inşallah böyle bi durumla karşılaşmam ama ne biliyim tuhaf bi durum 😂